Serdecznie zapraszamy na półkolonie letnie organizowane przez naszą szkołę, które będą się odbywać w godzinach od 7:30 do 15:30 w następujących terminach:
turnus 1: 30.06.2025 r. - 04.07.2025 r.
turnus 2: 07.07.2025 r. – 11.07.2025 r.
turnus 3: 14.07.2025 r. – 18.07.2025 r.
turnus 4: 18.08.2025 r. – 22.08.2025 r.
Rekrutacja na wypoczynek trwać będzie od 04.06.2025 r. do 11.06.2025 r. do godziny 16:00
Wypełnione dokumenty prosimy wrzucać do skrzynki znajdującej się w portierni lub składać w sekretariacie.
Lista osób zakwalifikowanych na wypoczynek w ramach Akcji Lato zostanie wywieszona na drzwiach szkoły w dniu 16.06.2025 r.
Szczegóły dotyczące wypoczynku znajdą Państwo w dokumentach do pobrania.
Prosimy zapoznać się z Regulaminem wypoczynku.
Na każdy turnus wypoczynku letniego obowiązuje osobna rekrutacja. Biorąc udział w rekrutacji na kilka turnusów rodzic zobowiązany jest złożyć wymagane dokumenty na każdy turnus osobno.
Rozliczenie wypoczynku nastąpi ostatniego dnia i wówczas zostaną zwrócone ewentualne nadpłaty.
Opłata za obiady wynosi 5 x 6,00 zł = 30 zł płatna przelewem na indywidualny numer konta do wpłacania obiadów. W razie wątpliwości proszę się kontaktować z Intendentem.
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa nie będą zwracane koszty wpłaconych zaliczek w związku z dokonaną rezerwacją.
- Regulamin wypoczynku letniego.pdf
- Turnus 1 - KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU.pdf
- Turnus 1 - ramowy plan półkolonii.pdf
- Turnus 2 - KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU.pdf
- Turnus 2 - ramowy plan półkolonii.pdf
- Turnus 3 - KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU.pdf
- Turnus 3 - ramowy plan półkolonii.pdf
- Turnus 4 - KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU.pdf
- Turnus 4 - ramowy plan półkolonii.pdf